Annikas Födelsedag

Idag så är det ingen vanlig dag för det är Annikas födelsedag.
Jag har lärt mig att man inte ska umgås med människor som bara tar energi. Den här tjejen ger så mycket av sig själv hela tiden. Det bara sprutar energi om henne. Det skulle behövas fler människor som henne i det här trista höstvädret.




Snäll, glad, omtänksam, kreativ, öppen, social, tokig, trevlig, galen, generös ja man kan skriva hur mycket som helst för att beskriva henne men det går ändå inte. Man måste helt enkelt känna Ankan för att veta.

STORT Grattis till Världens bästa tjej. // Jennifer, Fredrik och lilla bebben


Kommentarer:

1 Annika:

Åh vad du är go! Jag är ju inte den känsliga typen, men man blir ju inte annat än tårögd! De finaste orden jag har fått är ju "snygga tuttar". STOR kram till er!!

2 Jennifer:

Snart är mina pattar större än dina min vän

Kommentera här: