Minne som en guldfisk

Shit nu är det mindre än 3 veckor kvar. Har fortfarande inte insett att just JAG ska ha barn snart. Fredrik har inte insett det heller. Han kom på det efter en flaska vin i fredags. När han hoppade in i bilen så sa han. Älskling jag ska bli pappa snart. Haha no shit svarar jag som har det lite tajt bakom ratten. Fast bebben ligger och myser och små sparkar därinne så går det inte att förstå att det är mitt barn som ligger där. När vi skulle beställa soffan så sa dom att det skulle ta ca 8 veckor. Ok tänkte jag. Sen kom jag på att om 8 veckor så har vi våran älskling. Det var som att någon slog mig i bakhuvudet hårt. OMG stämmer verkligen det. Känslorna bara pirrade i hela kroppen. Sen satte vi oss i bilen och då hade jag glömt det igen. Det är för stort att förstå, men snart så inser vi att det faktiskt är sant. Längtar så

Kommentera här: