Trapprenovering

Nu ska vi fixa klart trappan i mellan dagarna men vi vet inte hur vi vill ha den än. Antingen helt vit målad eller matta på stegen. Känns mysigare med matta tycker jag.


Coolt om vi hade kunnat ha en sån här trappa.

Eller en sån här. Kanske lite litet hus för de =)

Jag vill ha lampor i trappen så den blir lite speciell.

De blir glasräcke uppe iallafall men vi vet inte om vi ska ha rep eller en stång på sidorna. Fredrik vill ha rep och jag stång. Vem ska få bestämma??? Vad tycker ni?? Nu får ni fan hjälpa till era lata jävlar.

Kommentarer:

1 jennie:

håller med din man.. röstar på Rep!

2 Jennifer:

Fan vad töntigt att ta ebbes parti. Dåligt Jennie

3 Hanna:

Hej! Jag röstar på stång i trappen :)

Fin blogg du har! Hur gammal är din son?

4 Vickan:

Stång :)

5 Annika:

Rep ;)

6 Anette:

Det är klart ni ska ha stång. Mycke snyggare : )

7 Pernilla:

Ta det som blir bäst för colin:) så han inte ramlar och slår sig i trappan sen.

8 Jennie:

Jag hade tagit ditt parti om du hade haft bra smak... men ibland sviker du Jenkan... som i det här fallet!



Klart det ska vara rep! Heja Ebbe!! =)

Kommentera här: