Världens Bäste Annike!


Idag fyller my soulmate år, fan vad trist att jag inte kan fira din dag med dig, men jag saknar dig och vi får ta igen det när du kommer hem, vilket är om bara 26 dagar, tjohooo!

Bättre vän kan man inte hitta, du har ställt upp för mig no matter what, och mitt hjärta gick i tusen bitar när du bestämde dig för att bli bonde i Skåneland. Men snart är det bara två och ett halvt år kvar innan du kommer hem igen! Dags att börja planera nästa road-trip? I think so! Älskar dig!















KÄRLEK ♥


Kommentarer:

1 Annika:

Fina fina vän! Du är för gullig. Jag räknar ner tills jag kommer hem. Tre år är en struntsumma när man tänker på hur många år vi har framför oss tillsammans! Och som du säger har ju ett halvår snart gått i rasande fart. TACK OCH LOV att det inte blev 6 år malaysia - jag hade dött!

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentera här: