Snart Jul

Julen närmar sig och de gillar jag BIG TIME. Alla säger att jag är helt galen när de gäller julen men de skiter jag i. Julen är de absolut bästa på hela året. Från den 1 december så är jag helt lyrisk. Älskar att köpa mer julsaker hem (Fredrik tycker att de räcker med saker). Köper julgranen så tidigt som möjligt så jag får njuta och längta efter julen. För så fort julafton är över så vill jag inte se granen, då blir jag bara ledsen för att jag vet att de är sååå lång tid tills nästa gång jag får pynta den. Därför ska man sätta upp granen den 1 december. 

Idag så hittade jag denna fina brickan som vi ska till julmust och lussebullar på när vi myser i soffan framför julfilmer. Endast 29:90 Bra jobbat Jenka! Imorn så börjar jakten på alla julklappar så nu mina kära är de dags att skicka in listan så alla blir nöjda. 


Bricka från Brisak

Köpte 3 st vita krukor till dom nya blommorna på plantagen. Nöjd jennie??

Efter "all" shopping så förtjänade jag denna underbara Tiramisu =)


Kommentarer:

1 Jennie:

Snyggt Jenkan, jag är nöjd! =)

Kommentera här: