Jobbigt!

Usch jag är helt ur gängorna idag, väldigt känslosam dag. Hur kan de redan ha gått ett år sen jag fick min underbara lilla son? Bara jag tänker på förlossningen och på vad jag gjorde för ett år sen så får jag tårar i ögonen. Finns de fler som är lika känsliga som jag? Eller är de för att jag hade en dramatisk förlossning? är fortfarande sur för att de blev kejassnitt pga jag känner mig lurad på min förlossning. Sen är de klart att de var bäst så för annars hade vi båda dött, sa dom efteråt. Känns som att de är dags att släppa förlossningen och hoppas på att de blir bättre nästa gång. Jag är lite långsynt bara.


FettoJenka för ett år sen.

Liten fot han hade =)

Han var så otroligt fin redan från dag 1. Tänk att en sån liten sak har fört med sig så mycke.
Imorn ska han firas!

Kommentarer:

1 Anna:

Nämen fyller sötisen 1 år? Grattis till lillen dåååååå



(btw, u gotta love FL, helt sjukt där... skönt att man inte har ett liv så man kan hänga där dagarna i ända)

2 Tjejen som blev lurad.:

Ville bara säga tack för dina söta och stöttande inlägg i tråden jag skapade på familjeliv. Det känns skönt att någon tjej förstår och försvarar.

Du är otroligt vacker btw! :-)

3 CAROLINE:

Vilket himla fint inlägg Jennifer. Jaa du plågar bara dig själv om du fortf är sur. Klart de gjorde det bästa för er båda <3 <3

4 josephine:

åh gud, jag blir gråtfärdig bara jag ser den där lilla bilden! mosters älskade, älskade bebis!

5 Vickan:

Du är inte ensam om denna känsla....



Grattis till Colin idag :)

Kommentera här: