Mackan e inte så liten längre

Hmm jag har inte så mycke att komma med idag. Har vart på gymmet i 1,5 timme så jag kommer vara död imorn. Har städat och fixat hemma lite och sen ska vi på match. Hejja AIK dags att ta lite mer poäng så dom inte behöver kvala. Igår var vi hemma hos pappa och åt middag ochfirade hans födelsedag. De var jättekul att vara alla barnen tillsammans. Jag, Josse, Janina, Sandra, Freddie och Marcus plus en del respektive. Marcus var på topphumör hela kvällen och alla hade jättetrevligt. Marcus kunde inte minnas att han suttit vid samma bord med alla sina syskon någonsin. Trist! Men nu har han nåt kul att minnas. Sist vi satt alla tillsammans var han bara en bebis. Shit vad tiden gått. Mina vänner tänker sig honom som 5 år typ. Nu e han 13. Han ska ju vara den lilla sladdisen. Men om han är så gammal hur gammal e jag då??? POOOH! Snart ser man honom glassa omkring i pappas bilar med snygga tjejer brevid. De är bara en tidsfråga. Han kommer nog krossa många hjärtan =) Och om någon e elak mot honom så har han 5 syskon som kommer attackera den stackars tjejen.

 

 

Kommentera här: