Gardiner i bebisrummet!

Farmor har sytt gardiner till båda barnens rum. Jag e så glad för de och de har blivit så fint. Tänk om jag kunde sy!
Jag ska försöka mig på något enkelt tänkte jag. Prova om man är helt värdelös eller kanske har de i sig ?? Jag skulle iallafall aldrig klara av något så här avancerat.
Tack snälla farmor Bitten för de jobb du lagt ner!
image description
Hennes gardiner var så söta med de fina prickiga på kanterna.
image description
Love rosetter :)
image description
image description
Älskar dom här krukorna. Jag fick dom av mamma som haft dom några år. De lönar sig att fråga :)
image description
Hoppas hon kommer innan jag dödar blommorna :)

Kommentarer:

1 Anette:

Dom gardinerna blev jag avundsjuk på, verkligen fina. Krukorna är jättefina. Inte likt Ewa att köpa såna krukor.

2 Cilla:

Så fina gardinerna är! Är det någon sorts tyngd nedtill, typ en pinne eller så? Så de håller sig raka.



Lycka till med den kommande förlossningen! Vi har lika stor åldersskillnad på våra som ni kommer att få.

Ett tips är att ha en present redo som bebisen ger sin storebror när dem träffas första ggn :-)



Kram



3 Jenka:

Vi har en träpinne som den är upprullad på. Så de blir väl lite som en tyngd.

Tack för tipset jag har vart inne på de där med present. Ska nog hitta på något fint till honom :)

Kommentera här: