Snart är vi i värmen!

Åh vad de är tråkigt när snön försvinner och julen är över. Tur att vi har Thailand och Singapore att se fram emot. Dom första 5 dagarna har jag och Fredrik ensamma i Thailand. Mamma har barnen och vi ska bo på barnfritt lyxhotell. Utsett till Asien mest romantiska hotell och världens fjärde☺ Varje kväll kommer ni hitta mig på taket med en drink i handen. På eftermiddagen kommer jag hänga på afterbeachen och middagen kommer jag avnjuta på deras mysiga restaurang med utsikt över havet. Sa jag att jag längtar?? ✈🍹🍤☀

Cape Sienna❤

Afterbeach!

Solstolar!

Poolområdet!

Rummen!

Entre och de dom mysiga nersänkta borden på restaurangen

Kommentarer:

1 Cilla:

Men herre gud så avis jag blir nu!

Vi hann inte med en resa den här vintern för nästa vecka ska min yngsta skolas in på dagis. Innan dess reser min man till Vegas ( jobbigt för honom ;-)).

Jag önskar er en grym och härlig semester. Vilken fantastisk mamma och styvfar du har!

Kram och gott nytt år!

Svar: Åh VEGAS är ju underbart. Fredrik va precis där utan mig. Varför får männen alltid resa mera?😃Hoppas ni kanske får resa något i sommar då😃
Jennifer Lindeberg

Kommentera här: