Seg lördag!

Börjar bli uttråkad på att aldrig få festa till lite på helgen. Skulle vara så kul att få klä upp sig och gå på fest med ett glas vin i handen. Är lite trött på att vara gravid! Men fattar inte riktigt att de bara är ca 5 veckor kvar. Många brukar dock vara spytrötta på att vara gravida nu och bara vilja få ut bebisen, men där är jag inte riktigt än. Kanske för att jag är helt livrädd för hur de ska gå den här gången.
Ska hon fastna på vägen ut och de blir snitt igen eller ska dom använda en sugklocka och sprätta sönder mig??
Eller kan jag få ha turen att de faktiskt går smidigt och jag får en underbar förlossnings upplevelse. Finns de såna ??
Mycke tankar hela tiden!! Mycke känslor hela tiden!! Lite ont och svimkänslor varje dag men de går bra än så länge:)

 

Vill träffa henne NU!!

 

Ligger och letar resor till nästa år och äter kex i sängen. Hoppas de blir mycke smulor på Ebbes sida för han e FETT STÖRIG!

 

Kommentera här: