Inget kök idag heller!

Dom skulle tydligen vart i huset idag också men jag kunde inte se att något var gjort när jag svängde förbi. Vår byggledare ska nu punktmarkera snickarna nu tills de är klart. Jag ska flytta den 18 december. Inga ursäkter! 

Annars har vi spenderat dagen med massa fläng. Hann stanna i centrum och rida lite på julmarknaden. Sen åkte vi vem till pappa och koppla på släppet. Och då mina vänner kan jag stolt säga att jag lyckades först sätta på dragkroken på bilen och sen koppla på släpet helt på egen hand. Känner mig som en man nu som klarar allt. Släng dig i väggen älskling. Här kommer jag! 

De här med ponnyridning tycker Colin är superkul. Han log hela rundan. 

Vi hann också förbi Brisak igen för att köpa lite julpynt. Tänk att iår så får jag också pynta. Har inte sett våra julsaker på 2 år. Får bara vänta lite längre än alla andra:) 

Kommentera här: