Doppardagen!

Då sitter vi i bilen påväg till Ekerö för att fira. De luktar mat i hela bilen! Jag är så hungrig! Vi är lite sena för jag hade inga kläder, hade köpt navy strumpbyxor🔫 och barnen sprang runt och samarbetade sådär. Lite svårt att försöka hålla dom lugna idag. Spänningen är på top och jag har väl min del i att hetsa upp dom inför jul. Tålamod! 

GOD JUL alla härliga läsare🎅🏼🎄 Hoppas ingen sitter ensam❤️ Sänder en tanke till er som har en tuffare jul iår❤️❤️❤️ 

Colin strök sin skjorta själv! 



Chloe strök alla kläder hon kunde hitta! 

Undra om hon blir lika glad för en strykbräda när hon är 18😂

In med allt i bilen och iväg! 
Granen ryker imorn!

Kommentarer:

1 Anonym:

God jul!
Du har verkligen ett superfint hus!
Jag och min man är sugna på hus och har tittat på liknande hus som ni har! :-)

Svar: Tack! Om ni ska bygga så kan jag rekommendera vår säljare! Hon är toppen 👌🏼
Jennifer

2 Anonym:

Haha vad gulliga :) hoppas ni hade en mysig jul!

3 Anonym:

Vilken säljare hade ni? :)

Svar: Pernilla Bennet! Hälsa från mig😎😃
+46 73-380 00 49
Jennifer

4 Anonym:

Tack! Absolut ;)

Kommentera här: