Julafton!

Här kommer alla bilder från julafton! Tror alla var rätt nöjda med sina paket i slutändan! De vart lite dålig stämning i mitten av paket öppningen då vi tog paus för mer mat. Jag hade då fått en brynborste, elvisp (elvisp vore toppen om jag hade önskat mig de men nu har Ebbe haft sönder vår och då ska inte de vara ett paket till mig) och Josse hade fått en mössa, MEN Janina dunkar in en valfri resa. Burre och Fredrik skickade arga blickar mot stackars Gustav under hela middagen. Som tur va så släppte spänningen och vi öppnade resten av paketen. Jag hade stort hopp om en resa också men de fanns inte i något av mina paket. Istället fick jag en elvisp. Undra vad Ebbe ska få nästa år? en rak höger! Nej men jag får ju inte glömma att jag fick en slarvigt skriven lapp men en dag på stan med honom då jag själv ska få välja ut mina klappar och äta en mysig lunch. Jag hoppade de och köpte förvaring till hemmet på Ikea idag och fick en äcklig korv för 5 spänn. Hade vart lite glassigare med en lunch på Sturehof för att sedan gå vidare till LV kanske :) Jag lyckades såklart alldeles utmärkt med mina paket. Allt min älskling fick var PERFEKT! Hörde lite gnäll från Toni om att jag köpt fel storlek på hans skjorta. PROVA skjortan (gubbe) och uttala dig sedan. OJ satt den också perfekt? Om de är nåt jag är bra på så är de att köpa presenter. Jag kanske inte läser så mycket böcker (boring) men jag kan fan köpa presenter. Nu vet jag att Burre kommer ha invändningar på detta då jag råkade köpa något till dom som jag tydligen redan gett dom. De vart ett jävla tjafs om att man kan inte ge samma sak flera ggr. bla bla bla. Min kontring till Burre är att jag fick en slev av dom som inte ens va kupad. Vad ska jag med den sleven till?
 
Summa av kardemumma är att vi hade en mysig jul med alldeles för mycket mat och massa fina paket. Vi ställde fram fotografier på dom som inte längre är med oss prata lite om dom. Kändes skönt att kunna titta på dom och förhoppningsvis så tittade dom på oss också. Jag skulle vilja testa den där trappen till himlen som alla delar på Facebook så man kunde gå upp ibland och ge dom en kram.
 
 
Redo att åka och fira jul!
 
 
 
 
Kom nu då tomten!
 
Chloe var nog lika spänd som mig:)
 
Glädjen över att få massa klappar av tomten!
 
 
Colin är cool med tomten! Chloe tyckte de var lite läskigt men de var ändå ganska coolt!
 
 
 
 
Och så kom den äntligen! De enda Chloe önskat sig!
 
Colin vart superglad över sina nya varma MoonBoots!
Yeeees Ninja Lego!
Och här har ni Elsa-Chloe! Kommer hon någonsin vilja ha vanliga kläder igen?

Kommentarer:

1 Malin:

Kan inte du lägga ut mer bilder på dig själv och skriva mer var dina kläder kommer ifrån? Du verkar alltid klä dig så snyggt!

Svar: Oj jag tycker de är mycket roligare att kort på allt annat men ska försöka. Helst går jag i mjukisar🙈
Jennifer

2 Hannah :

Hej.
En fråga, hur gammal är du?
Sitter och gnäller som ett litet barn på dina julklappar?
Tänk ett steg längre, tänk på de föräldrar som inte har råd att köpa julklappar till sina BARN!
När man är vuxen är det väl för barnens skull man vill fira julafton, för den goda maten och gemenskapens skull.
Skäms!

Svar: Jag är 29 och jag har humor! Ledsen om du inte har de. Jag valde att skriva ett ironiskt inlägg och jag förstod att alla inte skulle fatta. Jag har sänkt pengar till flera olika organisationer för just barn som inte får julklappar så skäms på dig som hoppar på mig. Om du inte förstår min humor välj då en annan blogg att läsa istället för att irritera dig på mig. God Jul!
Jennifer

Kommentera här: