Har någon en att låna?

Nu har jag letat runt hela Stockholm känns de som efter en stor "glasburk" med kran. Och ju längre tiden gått utan att jag hittat desto mer besatt blir jag och bara måste ha en på festen imorn. Är de någon av mina vänner eller läsare som har en? 


Om jag inte hittar en så kommer mamma ta med sig någon gammal termosliknande hemsk mojäng. 

Jag bryter ihop! Den här kan inte stå bland alla mina dekorationer. Hur kan mamma ens komma på något sånt? Känner hon inte mig alls? Den röda tyckte hon dessutom va bäst😖

Kommentarer:

1 Hanna:

Kolla lagerhaus, fanns där i Täby för ett par dagar sen iaf!

Svar: Slut på alla lagerhaus! Hitta en på cervera nu med hjälp av en annan. Tack
Jennifer

2 Anonym:

Finns på granit också =)

http://www.granit.com/product.html/glasburk-returglas-m-kran-6ltr?category_id=172#.VZbA9mBaIp0

Svar: Tack! Jag har en nu tack vare alla underbara som engagerade sig💕
Jennifer

3 Anonym:

Såg idag i västermalmsgallerian rätt utanför tbanan på den teaffären som ligger där! Stora och fina!

Svar: Tack!
Jennifer

4 Anonym:

Såg i reklam högen att faktiskt ÖB hade för 149 pix. Sen vet jag inte hur dom ser ut i RL men kika vettja.... ☺️

Svar: Tack! Hitta en på cervera
Jennifer

5 Hanna:

Kolla lagerhaus, fanns där i Täby för ett par dagar sen iaf!

Kommentera här: