JAG HAR STARTAT EGET😍💃🌟🎉

Jag har startat eget😍 Har sökt VD jobb efter VD jobb men de Ă€r ingen som nappat.😂 Hur ska jag nu bli VD tĂ€nkte jag? Jag fĂ„r starta eget! Jag har haft den hĂ€r drömmen i 10 Ă„r nu. Hela hösten har jag tĂ€nkt, tĂ€nkt och tĂ€nkt. Sen kom jag pĂ„ hur jag skulle göra nĂ„gon gĂ„ng i november. Företaget Ă€r startat och nu vĂ€ntar jag bara pĂ„ att namnet ska bli godkĂ€nt. Myhomecollection! Jag hĂ„ller pĂ„ och kollar pĂ„ hur jag ska bygga upp webbshoppen men ni kommer kunna se pĂ„ @myhomecollection.se pĂ„ instagram till en början. 

Kan inte fatta att jag vĂ„gat! Att jag har startat eget! Jag börjar vĂ€ldigt, vĂ€ldigt litet och tar ett steg i taget. Imorgon ska jag pĂ„ Formex och köpa mina första varor, knyta kontakter, samla info och stĂ€lla 100 frĂ„gor. Jag Ă€r sĂ„ spĂ€nd sĂ„ jag spricker! TĂ€nk om min ide fungerar!😍 TĂ€nk om jag Ă€n dag kan ha ett showroom! TĂ€nk om jag skulle lyckas! TĂ€nk om jag gett mig ut pĂ„ för djupt vatten? Aaaah! 

Mitt mĂ„l inför mĂ€ssan va att ha 10.000 följare pĂ„ instagram! Jag klarade de nu ikvĂ€ll! Nu vill jag ha 10.000 följare pĂ„ @myhomecollection.se In och följđŸ™đŸŒ

Jag kommer sĂ€lja min stil! Amerikanskt, spegel, glas, vitt och vackra dekorationer. Hoppas Ă€ven de kommer bli mycket möbler ocksĂ„đŸ˜ 




Kommentarer:

1 Anonym:

Grattis, va kul!

Svar: Tack
Jennifer

2 Josse:

Tjohooooo!! đŸ€‘

3 Anonym:

Ă…Ă„h va spĂ€nnande o stort lycka till!! Ibland mĂ„ste man vĂ„ga hoppa för att vinna😊
Heja oss som vĂ„gar 😄 har sjĂ€lv "hoppat" sen fĂ„r vi se om nĂ„gra Ă„r om det var vĂ€rt det dĂ€r hoppet till ett annat land... eller rĂ€ttares sagt lĂ€nder😉 HĂ€ls Fru B

Svar: Hoppas de gÄr bra för dig! SÄ imponerad av alla som vÄgar sÄ nu var de min tur.
Jennifer

4 CAMILLAESI:

Åh, lycka till :D

Svar: Tack
Jennifer

5 Hevi Natalie:

Åh grattis fina du! All lycka med allt du vĂ€ljer hĂ€r i livet, hoppas allt du tar pĂ„ blir till guld ( eller vitt och spegel 😊 )🌟

Svar: Haha! Tack snĂ€lla du😉
Jennifer

6 Anonym:

HÀrligt! Du gör helt rÀtt, man mÄste vÄga för att lyckas!!
Lycka till ❀/ Tessan

Svar: Tack! Hoppas jag satsa pĂ„ rĂ€tt kortđŸ‘ŠđŸŒ
Jennifer

7 Jenny:

Åhs Ă„ roligt, stort grattis. Följer dig dĂ€r absolut. SpĂ€nnande och sĂ„ roligt med mĂ€ssan. Hade jag bott nĂ€rmare Stockholm och haft tiden hade jag ocksĂ„ velat Ă„kt dit.Kram

Svar: Kanske nĂ€sta Formex! Tack😘
Jennifer

Kommentera hÀr: