Frågestund?

Jag har blivit ombed att ha frågestund här på bloggen! Så vad vill ni veta?❤️😁



Kommentarer:

1 Anonym:

Berätta gärna om din ångest , känner igen mig efter min äldsta sons födsel nämligen ❤️

2 Anonym:

Vad jobbar du med?

3 Anonym:

Vad jobbar Fredrik med?

4 Emma :

Vilka är dina favoritbloggar?

5 Anonym:

Hej, tänkte fråga dig hur är det att beställa från ZGallerie, fick du betala mycket i tull och frakt? Har läst din blogg ett bra tag och tycker att den är jättebra 😊!

6 Anna:

Hur valdes barnens namn?

Tränar du nånting?

Vad heter din hårfärg? (Om du nu färgar, ser så tjusigt ut)

Vilka handväskor gillar du mest?

7 Hanna:

Vilka är dina favoritmärken på kläder? På inredning?

Vad är du rädd för?

Nämn 3 bra egenskaper hos dig, och 3 dåliga.

Vad är det bästa med Fredrik?

Tycker du dina barn är ganska lika i personligheten, eller är de olika varandra?

Vilken pryl är du mest nöjd med i hela huset? Vilket är ditt favoritrum?

När ni flyttade till huset, var det långt från ert radhus?

Vilka nätbutiker shoppar du oftast från?

Gillar du sushi?

Favoritmat/livsmedel?

Vilka fritidsaktiviteter har Colin och chloe? Hockeyn vet jag men annars? :-)

Favoritfärg på kläder?

Vilken förskola går barnen på? (Du behöver inte svara om du inte vill)

Vart åker du helst på semester?

Vad är dina intressen?

Säg något om dig själv som vi inte vet!

8 Sandra:

Hej! Vi funderar på att bygga hus.. Vad har ni för husleverantör? Hur lång tid tog hela processen? Tips och råd?

9 Madde :

Vad jobbar du och din man med.vi har rätt lik inrednings smak, om du säljer något så lägg gärna upp på bloggen eller instagram

10 Anonym:

Vad ungefär kostar ert hus? Om det är för privat så, var det dyrare att bygga hus själv eller dyrare att köpa ett "vanligt" hus i ert ungefärliga område. Tack för en bra blogg med blandning av privat, kläder, inredning och övrigt. Det är jättekul att läsa: )

11 Johanna:

Vi har ganska lika smak på många områden, verkar det som så..
1. Var hittar du inspiration till tex inredning och kläder?
2. Vill du visa dina 5 favoriter i er inredning? (stort eller smått)

12 Linnea:

Hehe. Här kommer mitt bidrag med frågor :)
1. Hur träffade du Fredrik?
2. Var ni båda "mogna" för barn? Alltså ville ni båda två ha barn när du blev gravid med Colin?:)
3. Ditt bästa minne med Fredrik?
4. Hur blir det med bröllopet? Förstår om det inte sker nästa sommar, men vilken årstid vill du ha ditt bröllop på?
5. Fixar du dina naglar? (Med gel, lack elr manikyr regelbundet t.ex.)
6. Vad använder du för smink/produkter? Tycker alltid du är så fint sminkad/osminkad! Du känns så naturlig men ändå så sjukt vacker!!!
7. Har du kontakt med båda dina föräldrar? Jag har det inte, så är därav lite nyfiken.
Tack snälla söta Jennifer för frågestunden:)

13 Linnea:

Förlåt att jag är så tjatig:(
Men undrar också (hehe)
8. Vad har du för favoriträtt?
9. Favoritfärg?
10. Blev din förlovningsring bra?
11. Dricker du helst, champagne, rött, vitt eller drinkar? (Eller något annat?)
12. Går du ut ibland?
13. Visa fler outfit inläg😍😍😍😍


Förlåt att jag är så creepy med så många frågor men som jag skrev tidigare ser jah verkligen upp till dig och det liv du har så är mest nyfiken :)

14 Hanna:

Vilket är det värsta typ av liv du kan tänka dig? Alltså liksom vilken livsstil passar dig absolut inte?

Handlar du nånsin på typ ellos?

Vilket är ditt favorit godis?

Vad är det pinsammaste du gjort? (Eller säg gärna fler saker förresten, jag älskar pinsamt! :-D)

Såg länge bak i bloggen att nu åkt båt en del. Vad är dina bästa tips när man båtar med barn? Mina blir uttråkade på typ en kvart hur jag än gör :-/

Har du trivts på alla dina jobb eller är det något du verkligen mådde dåligt på? Vad var ditt första jobb?

Är du utbildad inom något eller läste du vidare efter gymnasiet?
Gjorde Fredrik det?

Vad jobbar dina föräldrar och Fredriks föräldrar med? Vad ghör dina syskon?

Till sist; jag diggar din blogg och humor! :-)

Kommentera här: