Planering av kalas!

Idag så har jag kört runt halva stan känns de som. Promotionmässa, tennis, hämta Fredrik mm. I bilen så ville Colin prata om sitt kommande kalas. De kommer antagligen bli på ett lekland igen. Vi pratade om vilka han skulle bjuda och när vi ska ha kalaset. Han säger att han gärna vill ha ett spridermankalas! What? Vill du inte ha ett flugkalas föreslår jag😂 (insektskalas som insektskalas) Ett flugkalas mamma? Vad är de? Ett kalas där alla barn har skjortor och fluga. Aha! Nä mamma jag vill nog ha ett spridermankalas. Men de är hans kalas och såklart de blir ett Spider-Man om han vill de. Nu måste vi bara hitta ett datum och så ska vi ha VÄRSTA Spider-Man inbjudan enligt han. Jag får googla inbjudningskort! All in Spider-Man! Jag hoppas han kommer nästa år istället och ber om ett flugkalas, men då är de väl disco eller nåt annat coolt som gäller. 

Efter att vi hämtat Fredrik så hade klockan redan blivit 18 så vi stannade på Max och åt middag så de inte skulle bli för sent. 

Hamburgareeeeee! 

Barnen hann leka en stund när vi kom hem och såhär ser de ut när Chloe leker. De räcker inte med ett barn eller en docka! 

Kommentera här: