Vi går till dagis!

Just nu har vi bara en bil! De funkar men är inte optimalt! Jag och barnen går till dagis varje dag. När vi kommer fram så är jag så röd om näsan så de ser ut som den ska explodera. Chloe är inget fan av att gå. När är vi hemma mamma, jag har ont i benen mamma, vart är pappa, när kommer pappa, vart är den andra bilen, vart har du parkerat den mamma, jag önskar vi hade en till bil mamma, den här vägen är så fjantig mamma, jag orkar inte gå mer mamma. Ja så lät de när vi skulle hem efter dagis i veckan! Jag förstår henne! Jag hatade också att gå när jag va liten (kanske lite nu också) men nu är de så. De är inte speciellt långt men de kan kännas långt när man typ drar henne hela vägen hem. Stackars lilla barn😂 

Imorse stannade vi och letade efter fiskar som i höstas simmade genom bäcken ut i sjön. Vi såg inga såklart! I vår ska vi leta igen. 



Kommentera här: