Bus eller godis!

Vi körde lite snabb bus eller godis i Josses hus. Skönt att slippa gå ut i mörkret tycker mamma. 

Barnen plingade på första dörren och stod spända på vem som skulle öppna och om dom skulle ha godis. Mannen som öppnade hade lite svårt att hitta godis men till slut efter låååång väntan så hittar han några hårda sura godisar. Superkul tyckte barnen. 

Vi fortsätter plinga och spänningen är hög men inga är hemma än. Tillslut så öppnar en gubbe och barnen frågar BUS ELLER GODIS?
Gubben frågar om dom vill ha pengar? Nej Gud nej säger jag som står bakom dörren. Jaha säger han men då tar jag bara en godis och njuter av den hela kvällen. 
Ni skulle ha sett Colins min! 😂 Gubben snodde hans godis som han äntligen fått efter att ha väntat först i dagar på halloween och sen knackat och knackar utan svar och gubben snor de enda han fått. Jag skratta så jag grät när jag gick tillbaka med barnen. Dom fick fråga Burre BUS ELLER GODIS istället och då fick dom massor. 





Kommentera här: