Städar inför jul!

Jag städar och tvättar för fullt här hemma inför jul medans barnen kollar lite julfilm. Colin har blivit sjuk också! Har tyckt att han vart lite nere och nu kom febern. Hoppas han hinner bli frisk till jul! Vi får köra Alvedon och mycket vila.
Vi skulle ha åkt och handlat hem all julmat ikväll innan vi visste att Colin va sjuk, men nu får Fredrik göra de efter jobbet istället. Colin kom med tårar i ögonen och fråga om han var tvungen att följa med och handla. Mamma jag vill att du ska vara hemma med mig! Lilla hjärtat! Precis som när man själv var liten, bara mamma som gällde.
Skickade en jätte lista till Fredrik nu! Jag hade gärna tagit handlingen då jag älskar att köpa hem massa gott.
 
Idag ska vi äta hamburgare, imorn tacos och sen på onsdag blir de charkerier till uppesittarkväll. Barnen är nöjda med veckans meny. De är ju lite så de ska vara vid jul tycker jag.
 
Den här tjejen är inte sjuk! Hon snackar ihjäl mig istället!
Har ni sett en ledsnare gran? Måste jag börja köpa plast gran så jag inte vill kasta ut granen innan jul:)
Man ser knappt ljus eller dekorationer i granen:)
 
Tur att Colin har två tjejer hemma som tar hand om han!

 
Chloe försöker hitta sina paket!

Kommentarer:

1 Eleonora Adriana ♥:

Söta tjejer!

Svar: De är min son i soffan😂 Men tack!❤️
Jennifer

Kommentera här: