Formex!

Herregud vilken dag! Så kul och spännande att gå runt på Formex och kolla. En del var väldigt trevliga och gjorde mig ännu mer inspirerad till mitt företag. En del behandlade mig som pesten när jag sa att de var en webbutik jag startat. Tråkigt med otrevliga människor! Vi gick, gick och gick runt! Prata, tog kataloger och bilder! På slutet var jag lite deppig att jag inte hittat små saker som jag sökte. Men så kom jag på att de finns en till hall med trädgårds saker. Och där hittade jag ALLT jag behövde. Så nöjd! I den hallen hade dom ingen pinne uppkört i ja ni vet vad. Så trevliga och så de jag sökte efter. 

Kom på att jag även ska köra Homepartyn. Vad tycker ni om de? Vågar ni bjuda hem mig! Jag lovar att uppföra mig. 

Nu har jag satt mig i soffan med alla kataloger och ett glas vitt. De är ju vinets dag idag! Fredrik har köpt Skagen i sickla hallen så de blir en enkel middag. 

CEO✌🏼️



Dom här pallarna finns redan nu för beställning på min insta eller mail. 
[email protected]

Metall är inne så ni vet! Jag gillar de oavsett om de är inne eller inte👍🏼

My style! 


Kommentarer:

1 CAMILLAESI:

Haha du är så himla cool

Kommentera här: