Lördags middag klar och nu kalas!

Vad roligt med era frågor! Tänkte sätta mig imorn och svara! 
Nu är vi påväg på kalas hos barnen kusin! Har förberett middagen innan vi åkte så man slipper göra allt ikväll när man är seg. Då vill jag bara kunna ta en drink i soffan och njuta av kvällen! 

Potatisgratäng klar, picklad rödlök till morgondagens middag klar, sockerlag till drink klar, förrätt klar och så bakade jag kakor också så de finns något mumsigt i skåpen hemma. Vet dock inte hur daim snittarna blev då jag höll på med allt samtidigt😁 Bara att stoppa in kycklingen i ugnen ikväll och hacka lite sallad. 

Tänkte att rödlöken blir godare om jag gör den idag👌🏼

Colin ser till så mamma inte är helt luddig så vi får skämmas när vi går på kalas👍🏼

Kommentarer:

1 MADDISENJ.SE:

SÅ fint ert kök ser ut. Härligt med små hjäpredor som kan hjälpa till och ta bort ludd :D

Svar: Tack😘
Jennifer

2 Sarah:

snyggt kök =)

Kommentera här: