Jag vill tillbaka!

Åh vad underbart de va i New York! Nu när jag är hemma och trygg på fast mark så längtar jag tillbaka massor. Vi åkte direkt till butiken som Fredrik köpt ringen och beställde en till han och kollade på alternativ till min vigselring. Fredrik är superspänd på att få sin ring. JAG är superspänd på att få min. Känner mig nästan lurad! Fick en ring och fick direkt lägga tillbaka den i asken. Jag smyg satte på mig den så fort vi var på rummet. Ville egentligen inte ens lämna rummet så jag kunde ha på ringen hela tiden. Men snart får jag den i rätt storlek och då kommer jag aldrig ta av mig den igen. 

Nu snurrar de bara idéer i huvudet hur vi ska ha vårt bröllop. Vi vill helst ha en 3-dagars som jag alltid drömt om. Pratar om vilka som ska vara bestman, maid of honor, toastmaster. Den enda vi bestämt som vi vill ha är toastmadam men vi måste fråga henne först. Fredrik skulle inte ha friat i New York för hans öron måste ha blödit av allt mitt bröllopsprat. Så kul att prata bröllop! Vi siktar på att gifta oss nästa sommar och hoppas på att vi kan få in en förlovningsfest snarast. Vi tänker väldigt lika på allt iallafall och de är skönt. 

Vart inte så mycket shopping! Barnen fick mest som vanligt. 


Prova massa klänningar men köpte tillslut en kjol bara. Tänkte att jag kunde ju inte köpa allt på en butik. MEN de borde jag ha gjort. 


De är nu väldigt tungt att gå runt! Lite lätt lutande kommer de bli framöver.

De va många champagne pauser! 


Hittade inget på VS! Eller hitta och hitta! De va memorial weekend i USA så de var PROPPAT med folk överallt. Gick inte att röra sig. Då sätter jag mig hellre med en drink än trängs i butiker. 



Ground Zero! 





Vi åkte aldrig ut till frihetsgudinnan men jag såg henne iallafall! 


Kan tänka mig att de va typ här Carrie bodde i Sex and the City.


Bästa leksaks affären ligger på Times Square! 

 
Times Square! 



Trodde den här polisbilen va ett skämt men den fanns överallt. 


Bilderna är lite blandade från dag 2 och 3. Hann inte riktigt uppdatera i New York! Nu ska jag sova med min fästman brevid❤️

Kommentera här: