Besök av Tyleborn!

Igår ringde Carro och sa att hon var i Nacka! Självklart så skulle hon komma förbi mig när hon ändå var i krokarna. 

Jag hade en potatisgratäng i kylen som vi stoppade in i ugnen, till de vart de perfekt stekt kött (min älskling kan) och hemmagjord bea. Eller nu ljög jag! Bean fick vi slänga då den skar sig. Fredrik hade glömt köpa smör på affären så vi fick ta de lilla vi hade hemma och försöka freestyla med hur mycket äggula och vitvinsvinäger vi hade. De gick åt skogen. Jag sa upp mig som hemmafru och sura i hela middagen. Jävla bea! 
Som tur va hade jag lök i balsamsås också så de vart inte torrt. 
Vi tog ett glas vitt efter maten och lite till och lite till..... Satt uppe alldeles för länge och prata.
När klockan ringde imorse för att ta barnen till dagis så ångrade jag mig ordentligt. Vaaaarför tog vi lite till hela tiden? Har gått runt som en zombi hela dagen! Lyckades ändå få ihop en lasagne som jag lovat Fredrik och Josse till middag. Nu är alla mätta och disken är klar så nu somnar jag. Trött! 

Vi fick en liten lugn stund medans Louie sov på dagen så vi kunde ta en kaffe och sitta stilla några minuter. 


Chloe älskade att ha en "bebis" här! Som hon längtat efter Louie!


Charmtroll med full fart😍😰

Tog en dusch för att bli piggare men icke! 

Jag som inte ens gillar lasagne men vad gör man inte för familjen!

Kommentarer:

1 Jessica:

Vilket recept använder du dig av när du gör lasagne? :)

Svar: Jag kör lite som jag vill men kollar på per Mobergs recept nu senast. Jag har i MASSA bacon som jag steker först så de blir krispigt och sen har jag i 2 dl vin i köttfärsen. Lite balsamvinäger och mer kryddor åker i också.
Jennifer

Kommentera här: