Föräldrafrukost!

Imorse drog jag bara på mig mjukisar och jacka och drog till dagis för att droppa barnen. Tänkte att de ser ju ut som någon kört över mig men jag lämnar dom bara snabbt så ingen ser. När jag lämnar Chloe så säger fröken att de är föräldrafrukost. Oups! De hade jag helt missat! Chloe vill självklart att jag ska komma in som alla andra föräldrar. Men jag har ju mjukisar och t-shirt bara! Ingen bh!😱 Kan ju inte sitta bland alla andra som en luffare men jag kan ju inte neka Chloe heller. Så jag behåller jackan på hela tiden och svettas som tusan men vad skulle jag göra? 

Nu har vi dammsugit hela huset, bytt lakan i alla sängar och barnen har städat sina rum. Vi vill ju att de ska vara fint när pappa kommer hem efter att ha vart bortrest. 



När vi var klara med all städning så unnade vi oss lite marängswiss👌🏼 

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag luktar lika gott som lakanen när Fredrik kommer hem☺️

Kommentarer:

1 Hevi Natalie:

Haha , så typiskt! Underbar mamma är du iaf :)

Svar: Tack! Vad gullig du är😘😘
Jennifer

Kommentera här: