Bara vagnen kvar

Nu har vi allt till bebben tror jag. Kommer säkert finnas en massa att handla när han väl kommit ut också. Det enda som inte kommit är vagnen. Det är nu mer än 12 veckor sen vi beställde den. Tänk om den inte hinner komma innan jag ska föda. Vill ha den nu så jag kan fixa med den innan han kommer så den är fin bäddad och klar. Har redan köpt jätte fina blåa lakan till den. HATAR babylands tummen och laban grejer. De är så fult. Alla springer omkring med samma saker. Hur kan dom ha så litet urval när det finns så mycke galna morsor som spenderar som sjutton när dom ska ha barn. Jag har försökt att hitta det mesta på andra ställen än babyland iallafall. Klarar inte av alla galna färger. Verkar som att man ska chocka ungen när han kommer med tusen olika färger. Nej det ska vara stilrent och snyggt. Självkart tog vi en kritvit vagn. Får se hur länge den håller sig fin. Som tur är så är det skinn så det går nog att hålla snyggt.





Fina vagnen som Fredrik längtar efter att ha i stan när han blir lattepappa. Nu tror ni säkert att jag skojar med det gör jag inte. Tror han kommer bli mer en lattepappa än jag blir en lattemamma. Blir så irriterad när alla barnvagnsligor drar runt på stan i stora grupper så ingen annan kommer fram. Som att dom är dom enda på denna jord med sina jäkla vagnar som alla ser likadana ut. Nop inte min grej de.



Gillade inte skötväskan som var till men hittade den här istället. Var självklart tvungen att matcha med en nappflaska till

Kommentarer:

1 Sassi:

Men, vad hände nu? Allt från badrumsmöbler till golv till soffa o kläder känns så trendigt, o så slängs en gammal hederlig Emmaljunga in i leken:-)

Det gillar jag! Jag hade kunnat betta på att du skulle valt en Bugaboo...



Tack för en mkt trevlig blogg, förgyller den här gråa dim/regnsoppan som vi har i Stockholm.

2 viktoria:

vart har ni köpt den nya soffan?



Förresten tröttnar du på vissa skor så har jag strl 36 ifall du vill sälja tyckte Carro sa att du hade den strl med :)



Ha en fin kväll.

3 viktoria:

vart har ni köpt den nya soffan?



Förresten tröttnar du på vissa skor så har jag strl 36 ifall du vill sälja tyckte Carro sa att du hade den strl med :)



Ha en fin kväll.

4 Jennifer:

Jag ska nog göra en skorensning när vi kommer in i huset. Lägger upp bilder på de jag ska sälja då. Soffan köpte vi på soffcenter i haninge

5 Danijela Rundqvist:

Vagnen va jätte fin! Önskar er all lycka. Hoppas lill killen kommer ut snart. MVH Danni

Kommentera här: