Läbbigt

Ikväll ska jag gå ut för första gången på ett år. Usch de känns jätte konstigt. Jag vet att Colin har de precis lika bra om inte bättre när han är med sin pappa. Men jag känner mig som en dålig mamma som går ut på krogen när han är så liten. Han kommer faktiskt sova mestadels när jag är borta och mjölk har jag pumpat ut så Fredrik kan ge han flaskan. Varför känner jag mig ändå så dum? Jag är bara 23 också. Nån gång ibland så kan man gå ut fast man har barn. Det man är mest rädd för är att andra ska tycka att man är en dålig mamma. Folk får tycka vad dom vill om mig och det vet jag att dom gör, men om någon säger att jag är en dålig mamma så blir jag jätte ledsen.
Men nu är jag iallafall jätte laddad för schlagern hemma hos Wille. Colin ocg Fredrik ska vara med tills vi drar vidare.

Pratade just med bröderna Sävström som var på väg till solariet för att se extra snygga ut ikväll. Sist jag sola var i sommras. Usch jag komemr se ut som ett takras... haha


Niklas posar rätt bra här på bilden men det var innan han fann sin fruga Hanna. Jag och Modig värmer upp rösterna för kvällen.



2 år gammal bild

Kommentarer:

1 Elli:

ÄÄ glöm det man blir ingen sämre mamma för att man har lite kul då och då! Tänk på att om du inte har kul så smittar det bara av sig på lillen och han bli också ledsen! =) Gå ut och roa dig.. tjing tjing

2 Dahlström:

Kör bara, kör! Bra mammor går ut. Colin tar hand om Fredrik, oroa dig inte. :) Kram på er! Colin rulez på bilderna.

3 Mo:

Han är så jävla söt! Me love

4 Sassi:

Du är en jättebra mamma!

Jag gick på din linje, ute första gången när min "lilla" var 3 månader.

OBS! Ta det lugnt med vinet...jag tyckte jag hade koll, kom hem 2 o när lillplutt vaknade 5 skulle jag som vanligt amma, varpå min sambo fick utbrott o undrade vad jag höll på med (okej, dagen efter kändes det inte som nån bra ide o amma kl 5 på morgonen efter nästan en flaska vin) :-)



Så mitt tips, gå ut, ha kul! MEN ta varannan vatten.



Fan, nu ser jag, det här var ju igår....hoppas du inte har ont i huvet idag!

5 Hanna:

Snygg kille han dendär i mitten ;)

6 CarolineKusin:

Är de redan 2 år sedan den där bilden togs? Jeez ja börjar bli gammal :O



Saknar er allihopa massa massa!



Puss

Kommentera här: