Allt förberett!

Jag har lagat mat sen 10 imorse men nu är allt som går att förbereda klart. Dessutom är jag påklädd, sminkad och redo. Brukar alltid vara att man inte hinner med att måla naglarna eller står osminkad när gästerna kommer men inte iår. Förberedde de jag kunde igår och gick och la mig lätt stressad över att hinna med allt idag. Jag har lagat massa mat som jag aldrig gjort (orutinerad) förut så jag är lite nervös hur de smakar. Kunde inte komma på vad vi skulle ha som förrätt så de blir 3 små förrätter från havet. 

I all stress igår så kom jag på att jag vill ha lite färg i ansikte så jag smeta på lite BUS i alla hast och vaknade upp med en orange MUSTASCH 😂 Men jag orkar inte!! Nu har jag skrubbat och sminkat så jag tror inte de syns längre. 

Potatisterrin in the making! 

All lök var outhärdlig så jag tog till ett gammalt husmorstips! 


Colin och Chloe är ansvariga för att de alltid finns chips och tända ljus! 

Nu ska jag njuata av kvällen! Fredrik och Johan ska bara hämta grannens bord eftersom vårat är försenat för tredje gången. Tur att vi har världens bästa grannar! 

GOTT NYTT ÅR🍾🌟

Kommentarer:

1 kerstin ehrenholm:

snygg topp vart är den ifrån ?

Svar: H&M!
Jennifer

2 Sandra':

fin outfit och fin blogg :)

Kommentera här: