Annandag på Ikea!

Igår droppade vi barnen hos farmor drog snabbt till Ikea för att köp några hyllor till förvaring och lampor till garderoben. Tydligen var inte vi dom enda som skulle köpa något snabbt på Ikea. Hur mycket folk som helst! Men de gick ganska fort då vi visste vad vi skulle ha. 

Så idag har Fredrik fixat med belysningen medans jag har plockat upp allt efter jul och försökt att städa ordning barnens rum lite mer än dom tycker är städat! Colin är sur på mig för han tycker jag har stökat till i hans rum. Vilket jag inte har. Jag har synat hans bluffstädning och lagt allt i mitten av hans rum så vi kan få mer grundligt städat. Självklart ska vi hjälpas åt att städa undan högen, men han är ändå sur på mig för stöket😂


Jag har så ont i mina fingrar efter att ha tryckt in typ 300 ploppar i garderoben. Nu får tummen vila tills imorn. 


Fyndade dom här två granarna på Ikea!


Byrå till SALU! 


Nu är de kaos i garderoben, men snart ska ni få se ordning. 

Kommentarer:

1 Eleonora Adriana ♥:

Fin inredning :)

Kommentera här: