Så mycket kärlek❤️

Hej alla fina, underbara läsare! Tack för alla otroligt fina kommentarer och stöd, både här på insta och folk som hört av sig.❤️ Allt de elaka har faktiskt runnit av mig. Jag har tagit åt mig mer av allt de snälla som så många tagit sig tid att skriva till mig. Tack❤️ 
Jag kände att jag ville inte bemöta alla troll och hetsa upp dom ännu mer på familjeliv men ville ändå få säga något. Därför skrev jag ett inlägg här istället! Jag kokade inombords när jag läste lögner och elaka kommentarer. I fredags satt jag i soffan och tårarna bara rann. Först av att känna mig så nere men sen mitt i alla tårar så ser jag att min fina kusin har gått in och skrivit så fint om mig på familjeliv. Då grät jag ännu mer och då vände de. Då började jag gråta av allt de fina, både från henne och er. På fredagskvällen hade allt de elaka runnit av mig helt. De var bara ord från nättroll! Nu går jag vidare och fortsätter blogga som innan och så får vi hoppas att trollen låter mig vara. 

Fredrik och barnen kom hem till mig med en present i fredags från Rituals. Älskart!❤️

Kommentarer:

1 Hanna:

Du har en superfin familj, ett stort fint hus, du är vacker. Sånt sticker i ögonen på
troll. Skönt att höra att du inte tar åt dig, för vi verkar vara många som tycker att din blogg är superhärlig att läsa. Se det som en komplimang istället, att det faktiskt fanns en hel tråd på familjeliv om dig för att folk är avundsjuka på ditt liv :)

Svar: Ja så ser jag de nu men inte först! Tack❤️
Jennifer

2 Gina fravi:

Jag förstår din känsla,men nättrollen är de som beter sig taskigt som du skriver om, men alla som inte håller med dig eller har samma värderingar är inte nättroll! Att inte hålla med beryder inte att man mobbar/är troll. De trådarna du startade på fl för några år sedan tycker jag hade ganska hög nättrollsvarning, så jag är lite nyfiken på vilket sätt du själv kan försvara ditt eget trollande medan du (självklart, vem skulle inte!) blir ledsen över att andra gör samma sak mot dig som du gjorde mot andra?

OBS!!! Jag står INTE bakom hur du blev diskuterad på fl!! DET var ren uthängning (för den här gången tror jag inte du skrev tråden själv) och jag var en av de som anmälde den. Så absolut har du blivit illa behandlad och du har många bakom dig!!

Men nu menade jag mera allmänt. Skriv inte taskga saker som att alla som vill leva eko är sossar, att alla som inte matchar si och så är dumma/idioter etc. Hat föder ju hat :-) jag löser gärna din blogg och hat inte kollat på insta innan. Tycker du har jättefint hem och fina barn och du ska INTE sluta blogga bara för att folk försöker starta ett bråk.

Svar: Jag har inte sagt något om att folk inte håller med mig. De var rena påhopp som flera ägnade sig åt. Jag har full förståelse att folk inte tycker som mig alltid.

De jag gjorde för 5 år sen var att jag bråkade med folk som också satt på familjeliv och ville bråka. Jag hängde inte ut någon på en tråd utan jag hade en frågeställning som oftast var för att provocera ja. Men som jag skrev i mitt inlägg så var de sjukt omoget och jag skäms. De är skillnad att hoppa på och att bråka med dom som vill bräka.

Min blogg är inte som den var för! Jag har tom börjat radera massa saker för att jag skäms. Jag trodde jag var rolig många gånger men de var jag inte.

Mina trådar på familjeliv finns inte kvar heller tack och lov så de där vill jag bara lägga bakom mig nu. Jag hade aldrig suttit anonym bakom en skärm och hoppat på oskyldiga. Men de gör nättroll så jämför inte mig med dom.
Jennifer

3 Selma:

Bra att det känns bättre nu! Jag brukar läsa på FL eftersom folk skriver så mycket dumt och ibland är det roligt att läsa alla dumheter folk skriver om, men ofta blir man bara ledsen när man läser.

Ett märkligt forum på något vis. Har själv haft elaka trådar om mig på andra sidor så vet hur det kan kännas, men då hade jag inte barn som hängdes ut och kunde skratta åt det. Svårt när folk hoppar på de finaste som finns och är helt oskyldiga.

Försök lägga detta bakom dig nu och låt det rinna av dig som vatten på en gås! God jul!

Kommentera här: