Snön är här!

04.20 gick Fredrik upp och drog till Finland imorse. Så nu är vi väl tillbaka till de normala med mycket resande. Som tur är så kom Josse efter jobbet och sover här tills han är hemma igen. Hoppas jag en dag ska kunna sova själv igen utan massa hjärnspöken. Jag kunde knappt somna om när jag hörde dörren slå igen. Kaninhjärta! Somna om Jennifer alla vuxna kan sova själva, skärp dig nu. Om några timmar är folk vakna igen och de är ljust. Så låg jag och tänkte ända tills jag äntligen kunde somna om. 

Barnen sprang ut direkt efter frukosten och lekte i snön och sen drog vi till Ikea för att byta hyllor som jag köpt fel. 



Josse och jag tryckte löjromstoast till middag så nu är min mage så svullen. 

Så härligt med snö och blå himmel! 

Kommentarer:

1 Sofia:

Jag tänker bara att det alltid är folk vakna dygnet runt; de som jobbar och andra som inte heller kan sova. Känns lite bättre i alla fall!

Ni har världens finaste hem! :-))))

2 Elin Carlsson:

Härlig kombo av kategorier och ämnen, gillar det!

Kommentera här: