Ett första möte!

Efter lång väntan har jag nu fått offerten och den känns bra. Vi ska dit på torsdag och prata mer. Hoppas vi kan boka så vi kommer igång. Känns som jag redan ligger efter om vi ska gifta oss nästa sommar. Kommer jag hinna/klara att få ihop de här bröllopet? Är rädd att de ska bli för stressigt så jag inte kan njuta av de. Tänk om jag bara får ångest och mår dåligt för att de blir för mycket. 
Som tur är så har jag många som kan och vill hjälpa❤️ 

Om vi bokar på torsdag så blir de att lägga i en hög växel och börja bocka av allt som ska bokas. 



Kommentarer:

1 Emma:

Klart du hinner. Det kommer gå super bra för dig. Sen det är toppen med alla cheklister som finns. Man får ännu bättre koll och man blir så glad när man kan bocka av en massa. Lycka till 😊

Svar: Ja hoppas😘
Jennifer

Kommentera här: